Saturday, June 4, 2011

come and set me free






Kolmapäeval , neljapäeval olin Lätis . Reedel oli koolis aktus ja sellele järgnes klassijuhataja tund . Tagasiteel koolist hakkas mul väga paha ja kui ma koju jõudsin , siis ma läksin kohe magama . Kahe tunni pärast , kui ma üles ärkasin , otsustasin ma ennast kraadida . Kraad näitas 35 . 9 . Läksin magama ja kui ma uuesti üles tõusin ning kraadisin , siis näitas kraad juba 38, 5 . Ajee . Sõin sipake ja vaatasin jalkat , aga kui ma nägin , et juba kolmas värav ära löödi , siis ma loobusin vaatamisest ja läksin uuesti magama . Täna ärkasin kell 12 . Sõin ja vaatasin telekat . Läksin uuesti magama . Ärkasin ja uuesti sõin . Terve päev on selline olnud . Eriti masendav on olla kodus haige , kui ma võiksin olla rannas ja päevitada . Pealegist peaks olema koolivaheaja esimene päev lõbus ja mega supperdupper , aga minul see vist ei olnud .



Päikest teile , musid :) 

No comments:

Post a Comment