Thursday, June 9, 2011

 Ma sooviks kõhna ja pruun olla , aitäh


    Täna hommikul ärkasin ülesse ja läksin koos inku ja mimmuga randa .  Rannas hakkas vahepeal mega palav ja me otsustasime vette minna . Vesi oli aga nii külm , et sure või ära . Isegi mere alguses , kus on alati palju soojem oli see kord külm . Tulin vees välja , kuivasin natuke ning järsku kuulen : Tv 3 , Suvel võib saade .  Nägin , et nad küsitlevad minu ja mu sõpradest 10 meetri kaugusel olevat paari .  Ma pole vist elu sees , niimoodi lootnud , et üks inimene minu juurde ei tuleks . Küsitlejaks oli üks vanamees , kes arutles selle üle , kui kahjulik on rannas päevitamine . Ja minu õnneks nad ei tulnudki meid küsitlema  .  Kell pool kolm tulime mimmuga rannast ära , mims läks trenni ja mina suundusin koju . Kodus otsustasin ennast kokku võtta ja kapi ära koristada . Olen neli korvi ära koristanud ja ma olen surnud . See on mu elu esimene kahetsemine , et mul nii palju riideid on . Mul on veel kaks sahtlit + kapi teise osa põrand , mis on asju massiliselt täis  . Tegelt tahaks kõik oma pesust tulnud riided ka ära triikida , aga selleks oleks mul vaja veel viite suve koolivaheaega . Pealegist plaanib ema see nv teha hullu suve koristuse ja mu tuba on 'väga' korras . Homne päev ja tänane õhtu tulevad toredad . Puhkus missugune .








2 comments: