Friday, September 2, 2011

good things come to boys who wait












         1 . september . Ärkasin kell 6 : 30  , sõin , käisin pesus . Pärast tegin meigi ja keerasin endale lokid . Kell 9 algas aktus , terve aktuse naersin . Pärast läksime klassi ja saime õpikud . Sealt edasi suundusin koju ja õhtul kelliga välja . Nii mõnus oli kossu mängida .

 2. september .    Ärkasin kell 6 : 40  , ja asusin kooli minema . Otsaustasin varem minna , et ma ei jääks juba esimesel õppepäeval hiljaks . Jõudsin trollipeatusesse , pidin trolli ootama 5 minutit . Kell 7 : 40 jõudis troll minu peatusesse , läksin peale . Jõudsin esimese foori taha , sarved tulid maha . Trollijuht läks sarvi üles panema , pani sarved ülesse ja kui ta oma õigele kohale tagasi jõudis läks foor punaseks . Hakkasime foori tagant sõitma , troll hullult venib . Sõidame magistrali juurest mööda , sarved tulid uuesti maha . Pani need nõmedad asjad jälle ülesse ja sõitis edasi . Siis ta jäi 3 foori taha . Jõudsin 55 šolnokisse . Hakkasin pahasena kooli marssima , jõudsin 7 : 59 koolimajja . Tegin mega kiire riiete vahetuse ja läksin klassi . Esimene oli inglise keel ja see oli tavaline ja igav . Pärast seda hakkas mata , kus meie klassil on uus õpetaja . Kõik alguses haigelt kardsid teda , kuna ta pidi mega karm ja ülbe olema . Aga , kui ta oli tunni ära andnud , siis ei tundunud asi enam üldse nii hull . Ta oli täiesti normaalne . Edasi liikusime bioloogiasse , mis oli kohutav . Uus õpetaja oli mega karm ja uus teema oli hullult raske . Siis oli eesti keel koos maasikuga  ja nagu alati oli see igav ja nõme . Siis oli lebos kunst ja viimaseks armsa roosilehe ajalugu . Terve ajaloo tund rääkis RR sellest , et miks ajalugu on vajalik . Ma olin õnnelik , et ma magama ei jäänud . Pärast kooli tulin koju ja läksin otsekohe magama . Esimene päev väsitas nii niii ära . Nüüd olen arvutis ja ootan õhtust Eesti - Sloveenia mängu . CAMOOOOON EESTI !!!!

No comments:

Post a Comment