Friday, September 9, 2011

i’m bulletproof , nothing to lose

 






  

  Oeh , niiii kiire nädal on olnud . Jumal tänatud , et täna reede on .


   Esmaspäev läks kuidagi väga aeglaselt  . Koolis oli 7 tundi ja neis kõigis kordus sama jutt : 8. ja 9. klass on väga tähtsad , need klassid otsaustavad , kuhu te gümnaasiumisse õppima lähete . Ja see juba ülikooli ja töökoha saatuse . Nii , et te näete kuhu hea 8. ja 9. klassi õppimisega te välja võite jõuda . Pärast kooli läksin trenni , kus ma olin üle 1,5 nädala . Väga kummaline oli .

 Teisipäev oli peaaegu esmaspäeva koopia . Ainus vahe oli see , et mul oli esimene füüsika ja vene keel . Füsa oli ülimalt khuul , aga venku , meie rühma hea ja leebe õpetaja on selle suvega karmiks hakanud . Niiiet see aasta läheb hulluks vene keel tuupimiseks .   Pärast kooli läksin teipimisse ja sealt edasi trenni .


 Kolmapäeval oli pildistamine ja õnneks oli see kahe eesti keele tunni ajal . Eesti keele õpetaja oli meie klassi peale väga pahane , kuna ta lootis need kaks tundi suhtlemisest rääkida . Õnneks ta ei saanud meid süüdistada .

Neljapäeval oli tavaline koolipäev , pärast seda läksin koju ja lugesin 70 lehekülge '' Kolmest musketärist '' . Kõigest 570 veel .  Kella kuueks läksin trenni . Pärast trenni läksin juuksurisse . Nüüd on mul blondid triipud . Mulle tunduvad juuksed palju heledamad , kuigi muutus pole üldsegi nii suur .

Täna oli spordipäev , kus meie klassi jooksutiimil läks mega kehvasti . Me ei osanud see aasta üldse ülesandeid lahendada . Nad olid kuidagi nii rõvedad . Jooksime muidu suhteliselt kiiresti , kuigi jah , oli ka erandeid . Pärast seda läksin koju , sõin ja kohe magama . Niii väsinud olin lihtsalt . Ja nüüüd lähen kohe - kohe välja .

 


No comments:

Post a Comment