Thursday, July 7, 2011

i want to go , but always something stops me .

  






    


      Pole 185 aastat kirjutanud . Täna kavatsen oma vea parandada .

  Esmaspäeval algasid mul trennid . Alguses oli nii rõve ja raske mängida , hiljem harjus juba tasakesi ära . Õhtuti olen koos sõpradega olnud . Nii nagu alati . 

     Täna hommikul olin trennis , jälle . Trenni ajal hakkasid mul jalad kohutavalt valutama . Väljakul liikumine oli surm . Pärast trenni võtsin tossud ära ja nägin , et mu sokid olid üleni verised . Väga haigelt rõve . Pärast trenni tulin paljajalu koju , kuna kingadega käimine oli piinav . Seetõttu ei lähe ma ka teise trenni vaid lonkan kodus ringi . Õhtul peab ema veel sünnipäeva ka , nii et mul vähemalt igav ei hakka ja võin kindel olla , et kõhnemaks ma ka ei muutu . ajee -

                           kõige lemmikum .

No comments:

Post a Comment