Thursday, July 28, 2011

take me high








   Jälle ei ole 185 aastat kirjutanud . Pole lihtsalt aega olnud . Iga hommiku olen trennis olnud , ning õhtuti maal . Esmaspäeval ja teisipäeval oli kati ka Tallinnas . Käisime temaga ujumas ning hiljem tegime kreeka salatit ja šokolaadi muffineid . Mmm , tahaks neid praegu .

   Täna käisinn hommikul eras . Peale era sain Aigari autoga linna . Linnas käisin bristos söömas . Sõin mega head kanasalatit . Pärast seda uuesti trenni . Ning siis koju sööma , ayeah . Mulle ka meeldib , kui vaheldusrikas elu mul on . Ainult trenn ja söömine . Kuigi , ma plaanin täna õhtul veel midagi teha või kellegiga kokku saada , sest homme hommikul sõidan jälle maale . Ning pühapäeva hommikul sõidan soome koondise laagrisse , Paljulahtis . Niiet ma arvatavasti järgmine kord kirjutan nädala pärast .


  
  Päikes teile , kallikesed :)

      

No comments:

Post a Comment