Thursday, August 4, 2011

PAJULAHTI !









    Olen tagasi Pajulahti laagrist . Pühapäeva hommikul sõitsin üksi laevaga soome , ning sadamas sain kokku Kati ja ta perega ning me sõitsime Pajulahtisse . Kella 12. olime kohal , ning läksime kohe sööma . Sõime kõhu täis ja läksime ujuma . Pärast seda läksime trenni . Esimeses trennis mängisime frispit ning lihtsalt nautisime suve . Pärast esimest trenni läksime tuttu , ning kohe peale ärkamist läksime uuesti trenni . Teine ja Kolmas päev möödusid trenni rütmis . Viimasel õhtul käisime soomlastega koos ka ujumas ja saunas , väga mega tore oli :) . Pärast ujumist läksime sööma ja hiljem tuppa . Toas hakkas mul väga halb , ma helistasin isegi Saarale (üks treeneritest) ja palusin tal mulle rohtu anda . Poole tunni pärast hakkasin ma oksendama . Seejärel viidi mind üle Saara tuppa , kuna mind ei julgetud üksi jätta . Oksendasin terve öö . Hommikul sain teada , et ka palju teised on laagrist ja ka puhkekeskusest haiged ning meil on arvatavasti toidumürgitus . Viimasel päeval muidugi trenni ei teinud , ainult magasin ja jõin vett . Kell neli hakkasime koos Soome treeneritega Helsinki poole sõitma ja sadamas kohtusime Aigariga . Laevaga kihutasime Tallinna ja sadamast koju magama .

  Täna hakkasin sööma , ning juba homsest hakkan trenni tegema . Tänase päeva olen ainult kodus puhanud ja maganud . Nii väsinud ja vaevatud tunne on ning süüa ma ei taha enam pikka aega näha .




        Lemmik laul soomest :)




- 4th Of July (Fireworks)

No comments:

Post a Comment