Sunday, August 14, 2011

te ei tunne mind , te ainult teate







      Okei , ma luban , et ma hakkan tihemini kirjutama .


      Ma olen jälle haige . Nüüd on mul nohu , natuke köha ja kurk haige . Mõtlesin , et panen soojad riided selga ja lähen varem magama . Läksin juba kell 10 voodisse , aga muidugi ma ei jäänud magama . Lõpuks läksin enda une olematuse peale nii närvi , et otsustasin üles tõusta . Üleval ka muidugi ei ole teha . See on lihtsalt nii nõme , et mul on paha olla ja ma tahaks magada , aga mul ei tule und .



Muidu , olen vahepeal ennast trenniga ära tapnud ja poodides käinud . Tavaline elu . Muidugi ei saa mainimata jätta söömist ja magamist . :) Varsti lisan pildid oma poe ostudest , millega ma mega inlove olen . Aga jah , praeguseks on kõik . Vaadake ainult , et te ise haigeks ei jää .





  Kummitab :


No comments:

Post a Comment