Sunday, August 28, 2011

Dj Antoine vs Timati feat. Kalenna - Welcome to St. Tropez

























    20 - 24 olin Tartus , järjekordselt laagris . Tartust tagasi tulles jäin haigeks ja neljapäeva veetsin palavikuga kodus . Reede hommikul käisin trennis ja ülejäänud päeva veetsin kodus , magades . Laupäeval toimus Kaarini bday party . Sünnipäev oli armas ja südamlik , emotsioon peale sünnipäeva oli võimas , nunnumeeter oli põhjas . Täna , 28 augustil käisin maal . Nii mõnus on veeta aega oma perega , kellega ma viimasel ajal üldse koos ei ole olnud . Pärast tänast võin ma öelda , et aeg , mille ma veedan oma perega on kvaliteet . Ja homme , esmaspäeval pöördun ma tagasi oma äratus - trenn - söömine - trenn - tuttu minek reziimi .

  Ma vihkan seda , kui ma ei suuda otsustada , kas ma tahan mingit asja või ei taha . Ma lihtsalt ei tea , kas oodata kooli või mitte . Niii tahaks oma sõpru näha . Õppimise vastu midagi erilist ei ole . Lihtsalt sooviks , et mu hommikud oleks vabad ja , et õues oleks soe .



  

No comments:

Post a Comment