Tuesday, July 19, 2011

ma ei ole paks , ma ei ole kõhn . ma ei ole naljakas , ma ei ole igav , ma olen katarina







     Jälle ma ei ole nii kaua kirjutanud . Olin vahepeal maal , ning lähen sinna homme ka tagasi . Maal on ülimalt lahe . Mina ja mu ema koristame ja dekoreerime vana maja uuesti  . Kõik näeb nii uus ja huvitav välja . Täiega tekkib tahtmine sinna elama minna .  Ma usun , et enamuse oma järgi jäänud suvest ma veedan seal , ning üritan samal ajal ka oma emaga sinna kolimisest rääkida . Niiet kes teab , järsku aasta aja pärast ma ei ela enam Sõpruse puiesteel .
        niii , mis veel :


 1) olen 100 korda trennis käinud

 2) olen korra Pärnus käinud , jälle trennis .

 3) olen mega paksuks läinud , ning nüüd olen jälle dieedil

      mmm , rohkem kohe ei meenugi , aga kui midagi huvitavat jälle juhtub , siis ma luban , et ma hoian teid kursis :)



      lemmik praegu :




    



 

No comments:

Post a Comment