Thursday, May 5, 2011

16











               Täna hommikul käisin järjekordselt koolis , kuid tänane päev ei olnud masendav . Sain megalt naerda , ainus asi , mis mu tuju natuke rikkus oli hiigelsuur vaidlus kooli kõige rõvedama õpetaja Rain Roosilehega . Ma väitsin , et ajalugu on raske ja mul võtab väga kaua aega selle aine õppimine , et me võiks tunnis võiks rohkem asju läbi arutada ja kasvõi teksti valjult klassis lugeda ja selle läbi arutada . Aga , no õpetaja järjekordselt lihtsalt pohhuilt nähvas midagi vastu . Lihtsalt haigelt pinda käib , et õpetaja on nii egoistlik ja ei huvitu oma õpilastest ning nende õpitulemustest . Aga see selleks , pärast kooli läksin koju , vaatasin Gray anatoomiat ja sõin , sõin , sõin , sõin , sõin . Pärast läksin trenni , ning nüüd olen kodus ja megalt rõõmustan , et mul on homme koolis kolm tundi , üks neist on kunst . Kooli saab minna ka kolmandaks tunniks , niiet ma olen sillas .

No comments:

Post a Comment