Sunday, May 29, 2011

Super Karikas







     Täna hommikul ärkasin kell kaheksa , sätisin natuke ja istusin koos emmega autosse ning sõitsin Viimsi spordihalli .  Viimsis toimus Super karikas ja mina olin ühes alagrupis koos Getteri , Laura ja Helinaga . Esimene mäng oli Lauraga . Mul pole pikka aega kops nii koos olnud . Kuigi ma pean mainima , et esimese korra kohta läks supper hästi . Ma sain 5 ja 7 . Siis tuli mäng Helinaga , mis läks kehvasti . Ja lõpuks mängisin ma veel Getteriga . Ma ei tea miks , aga millegi pärast meeldis see mäng mulle kohutavalt . Pärast mänge käisin pesus ja vaatasin finaale . Kui finaalid läbi said siis ma trippisin koju , sõin megapalju , supper häid pelmeene ja nüüd sätin ennast välja . Ma olen nii õnnelik , et see hooaeg ja kooliaasta läbi on , ma pole elusees ennast nii väsinuna tundnud .

No comments:

Post a Comment