Friday, May 20, 2011

on vaheaeg , meil on suvevaheaaeg .








     Ma ei ole vahepeal nädala aega kirjutanud . Hästi - hästi kiire on olnud . Eelmine nädalavahetus olin ma Rootsis võistlustel , kus läks tõeliselt halvasti . Ma olin alguses suhteliselt kindel , et ma pääsen alagrupist edasi . Aga ma ei pääsenud , kaotasin kolmandas geimis ühele suhteliselt nõrgale Taani tüdrukule . Lisaks sellele varastati mul rahakott , ipod , mobla ja võtmed ära . Esmaspäeval tulin laeva pealt maha ja läksin ema autosse , et koju sõita . Oma üllatuseks leidsin enda istmelt mobiilide pakkumised ja kuna ma pidin õhtul trenni minema , siis me sõitsime otse kristiinesse . Sain endale uue ülimega laheda puuteka . Pärast seda sõitsin koju sööma ja magama . Ülejäänud nädala olen ma õppinud . Eelviimasel nädalal on lihtsalt nii - nii palju töid . Lisaks neile olid mul veel järeltööd . Ma olen nii õnnelik , et lõpuks on reede . Nüüd on inglise keele tasemetöö tehtud ja saab Sigudasse võistlustele sõita . Soovige mulle edu . :)

No comments:

Post a Comment