Wednesday, May 11, 2011

I love my life .











       Ma armastan tänast päeva . Hommikul ärkasin rõõmsalt ülesse ja läksin kooli . Matemaatikas ja muusikas oli töö . Mõlemad tööd läksid suhteliselt hästi , kuigi kui ma matemaatika töö kätte sain , siis ma alguses ei osanud midagitki , aga õnneks tuli kõik lõpuks meelde . Loodan , et ma saan mata ka viie , nagu ma sain muusika . Pärast kooli läksin poodi süüa ostma . Ostsin absoluutselt kõike mida mu süda soovis . Nii jäätist , puuvilju kui ka pastat . Läksin koju ja sõin , aga nüüd sätin ennast ema töö juurde minema . Sealt lähen edasi idakeskusesse endale uut trennikotti vaatama .Õhtul lähen trenni , tulen koju , ja siis pakin asjad Rootsi sõiduks ära . Ja siis jään ootama homme hommikut :)

http://www.youtube.com/watch?v=LvnLWlHqMqM&feature=related        , kõigekõige parem

No comments:

Post a Comment