Thursday, December 30, 2010

i was wondering , maybe i could

     Ciara - Gimme that


     väga tihe päev . Ärkasin kell 7.59 , üks minut enne äratuskella , sõin ja läksin viimsisse trenni . Trenni algus oli suht mõttetu ja nii , aga lõpus tegime füssi ja see oli nõmedalt raske . Peale seda läksin koju , tegin lasanjet , ning muidugi sõin seda (L) . Passisin nats arvutis ja uuesti trenni . Trennis hakkas põlv valutama , wiii , teipisin mõlemad põlved ära , kuid see ei aidanud :( , mängisin trenni lõpuni , ning peale seda koju , Titanicut vaatama , ning nüüd hakkan põlve tohterdama .

 

       see on nii naljaks , et iga kord kui ma titanicut vaatan - hakkab mul sees keerama . Absoluutselt iga kord , ma lihtsalt ei saa aru , kõik nagu paiskuks minus segamini , kuid iga asi on siiski omal kohal . Ja see paneb mind mõtlema : Mis on siis selle elu mõte ?
   
       1)  armuda , seigelda , ning lõpuks abielluda unistuste mehega ? kuid paljudel meist veab niimoodi ?

       2) pühenduda töösse , ning karjääri , ning jõuda omalalal tippu ?  see oleks kindlam varjant , kuid kes jäksab niimoodi rügada , ja rõõmu , ning õnne ära anda ?

       3) proovida , neid mõlemaid elada ? kuid siis me saame natuke ühte ja teist ,

       4 ) lasta elul , end ise kusagille sadamasse viia ? kuid , siis me võime lõpetada kusagil , kus me ei soovi .


      niiet , ma olen järjekordselt 0 - i juures , ehksiis ma ei oska oma eluga mittekui midakit ette võtta .


  

No comments:

Post a Comment