Sunday, December 19, 2010

sunrise '

reede - hommikul koolis , peale inkat minema ning otse eesti - soomele . Ma mängisin üksikut ja paari koos katiga , üksikut oksa vastu , sain 15-ga kotti :(:( ,  ja paaris võitsime pepit ja elinat . Eesti kaotas soomele 6-8 ,  hea seegi , et nii napilt . Peale võistlust oli mingi trenn , kus pets käskis mul olla , ja peale seda koju . Kodus üritasin kirjutada oma nõmedat kirjandit eesti koolilaste moraali ja eetika kohta , aga see just ei tulnud kõige paremini välja , ma isegi ei viitsind paberit otsida , kuhu see kirjutada .
 Laupäev - VÕISTLUSEEED (L)  , üksikus olin alagrupis kadi ja oksaga , oksaga oli kolm geimi (Y) ja kadi võitsin , paaris saime finaalis sommidelt kolmega . Muidu oli täiega tore näha kadit ja teisi üle pikkapikka aja , peale võistlusi jälle koju , ning nüüd üritan taaskord kirjandit kirjutada , paberi olen üles otsinud , aga edasi ma lihtsalt ei oska ja vsjooo .



talv on loodud selleks , et me mõistaks , kui väga me suve armastame .

No comments:

Post a Comment