Friday, December 3, 2010

KANADA !

          


                                                      A MARI USQUE AD MARE



 käisin tna inka olümpiaadil , kohutav mis küsimused sel olid , me nataga oskasime 30 - st , heal juhul 10 - t .  muidugi käisin ma seal karkudega  , jube .  ma lihtsalt ei oska karkudega käija , see nii õudne , ma kukkusin trepist ka nats alla , niiet mu jalg on suht valus .  aga  muidu , me saime tuttavaks mingi margi ja ta sõbraga , kelle nime ma ei mäleta  ,  tüüpid olid hull lahedad ,  suht ilusad ka ,  ning täiega targad , nad said isegi teise koha (y)  , 
       pärats läksime minu juurde ja tegime võileibasid , ning muffineid (L)  , täiega head tulid , ning peale seda , nata õpetas mind uuesti kõndima  , ning aitas koristada  , sest laupäev ikkagiat sünnipäev !   

No comments:

Post a Comment