Thursday, December 9, 2010

you take , but you don' t give back .

        bruno mars - grenade   ,  uus lemmik ! 

   
niiii tihe päev ,  hommikul kaheksaks kooli , siis estas tegin järeltööd , peale kooli veel inimese kohutav järeltöö . peale seda läksin trolli peale ,  siis tuli kadi trolli , jessjessss !  siis kadi läks järgmises maha , :(:(  , aga peale tuli üks vene mees ,  ta tuli mu juurde ja kiitis mu välimust , ning siis läks jutt lahti  , jumala coool russki ,  me rääkisime isegi vene keeles , nii vähe kui ma seda oskan , aga (Y)  ,  aga ta läks juba järgmises maha :(:( ,    aga õnneks ma nägin veel paulat kellega koos ma koju läksin , niiet ei olnud väga palun emotsemist minu jaoks (:     siis sõin kodus käku , ning siis spordiarstile  ,   spordiarst arvas , et minuga on enamvähem kõik korras , ning uuesti sain kiita ,  viimane aeg on liiga palju kiidetud , ärge enm kiitke , lähen liiga egoks kätte ära :(:( .    peale spordiarsti trenni , muidugi jäin 15 mintsa hiljaks , aga õnneks aiksi ei olnud , niiet mingit hullu draamat ei sündinud . Mängisime terve trenni , jessjessjesss !  , peale trenni , aga kõigepealt , ma panin kaks korda lumme põlvili ja seejärel avastasin , et mobla jäi lasnasse , aga tegelikult oli see ......


       



   MU KOTI AUGUS . , mille ma alles nüüd avastasin .        

         niiet oli üks tihetihe päev (:      ja juba homme lähme me soome !  (L)


   


   


Bruno Mars - Grenade

no Mars - Grenade

No comments:

Post a Comment