Saturday, December 25, 2010

MERRY CHRISTMAS !

neljapäev oli aktus  ,  väga mõtetult igav , pidin lihtsalt tund aega püsti seisma koos annuga , kuna me ei saanud kohta  .  Peale aktust oli klassijussi tund , andsime teistele kingid ära ,  ma sain kolma paari kõrvakaid ning kaks kaelakeed , ning suurel hulgal sokolaadi (:   ,  peale seda saime tunnistused , kust mulle ilutses vastu üks neli :(:( , ülejäänud olid viied , niiet vägagi tipstops . Peale seda koju , kuuske tooma , saime üliilusa puu ,  peale seda roccasee üljäänud kinke ostma , ostsin ka oma ipodi ära , lõpuks . Roccast jõudsin koju kll kaheksa , ilmselgelt trenni ei jõudnud . Peale seda hakkasin kodu koristama , jessjess  .

     
     * selle jõulu lemmiklemmik pilt .


      24 . hommikul koristasin , kell kaks tegin endale lokkid , mis olid õhtuks väljas . , kell kolm ehtisin kuuske ,  peale seda poodi ,  ning siis kirikusse . Peal kirikut tulid osad sõbrad , ning onu minu juurde . Me sõime ning jägasime kingid ära , ma sain musta rahakotti , peapaela ja mustad ülepõlve saapad (L) , Olin hull rõõmus oma saapaste üle (:  , neeed on niii ilusad .   

   
   

No comments:

Post a Comment