Tuesday, December 7, 2010

sünnisünnipäev .

          Blondid on naiivsed , punapead lihtsalt lõdva püksikummiga , brünetid on need kõige bitchimad ja mustad on emod .       



                             Eillne oli supper ! ,   tegime sõpradega  väikse sünnipäeva . Ei midagi suurt , lihtsalt olime minu juures , ning sõime , mängisime aliast ja olime lihtsalt ässad .
 Muiduga alustasime söömisega , ning peale seda mängisime aliast , muidugi tulid meile kõige lollimad sõnad , ning kõige hullemad seletused pähe  , ning ega me kõige vaiksemad ka just ei olnud .  ma ei taha oma naabreid vähemalt 2 aastat näha  , sest ma usun , et nad natukene nõuavad nõuavad minult seletust .
                             

                                              ülejäänu , ma parem hoian minu ja mimmunatagetuannuinkukellykaarini teada .


           reläksin .
           
    

      

No comments:

Post a Comment