Thursday, December 2, 2010

Igatsen

mõttetu , nii mõttetu .

     väänasin eile trennis jala välja , liikuda ei saanud ,  . kutsusin emme järgi ja läksime traumapunkti . mul on tugev vääne ja trenni ei tohi tulla enne 14. detsembrit :( , kuigi ma plaanin juba esmaspäeval kohal olla . MA LIHTSALT EI SAA ILMA TRENNITA !   
     Täna kooli ei läinud ,  ei tahtnud sinna karkudega koperdama minna , pealegi arst ei lubanud ka . Magasin üheni ja siis üritasin midagi süüa . isu ei olnud , võtsin kõigest klaasi piima , ning sellegi ajasin ümber . Päeval üritasin midagit õppida , ei viitsind , niikuinii homme ka kooli ei lähe .  Päeval nats kudusin sokki ja üritasin süüa , aga asjade trantsportimine ühel jalal hüpates ei tule vist kõige paremini välja , eriti kui nad on vedelad ja kausis , midagi läks alati maha . Õhtul ma joonistasin , lausa mitu tundi . joonistasin enamvähem kõike - lilli , maasikaid , suve , proovisin isegi maailmakaarti teha , aga see tuli kohutav . Ameerika tuli poole väiksem ja austraalia oli enamvähem jaapani naaber .
   Proovisin täna oma sünnipäeva ka planeerida , peaks ta ära tegema , kuigi ma isegi ei kõnni . Küllap teen kodus mingi väikse koosviibimine ,  lihtsalt sõpradega , küllap teen enamus söögid ise  , praegu selline kokkamis tuhin peale , et anna otsad , enamvähem iga reede olen midagi teinud ,  kas rummipalle , või muffineid , varsti teen piparkooke . ahjah , klassikad , andke teada mis torti te tahate !   


                                                            KRÄSUPEA :
       
   
















                                                    
















                                                 MAASIKA      

No comments:

Post a Comment