Thursday, February 17, 2011

baby , you know what i want , and you are the only one who can give it to me .



Iga fcking neljapäev olen ma ülisillas , kuna homme on REEDE !


     Aga täna , läksin järjekordselt kooli , jäädes u 10 mintsa vene keelde hiljaks . Pärast seda oli megamõttetu inglise keel . Ning siis oli kehkaaa , jei  . Hakkasin , siis kehka garderoobi minema , kuni mingi mega rõve küüslaugu hais käis üle pea ,  süda läks megapahaks . Ülejäänud koolipäev jälle mega venis . Pärats tunde tegi mimmu mulle üliarmsa kalasaba , mis on juba natuke lagunenud , minu mütsi süül . Tuli koju , õppisin mata tööks , ning tegin inka ära ja nüüd lippan nohusena , ning haige hüppeliigesega trenni . Ilmaselgelt tuleb väga mõnus hapnikuvaene trenn . Aga tsautsautsau , ma jooksen juba .








   


No comments:

Post a Comment