Wednesday, February 23, 2011

TARTU - maasikuga vanemuises ,



   Kolmapäev Tartus . Äratus oli kell 6.15 , kell 07.52 läks rong . Kell pool 11 olime Tartus , käisime söömas , ning kell 12 hakkas Mowgli . Hakkasime vaatama , algus ei saanud mitte keegi , miittekui midagi aru , sest see oli ju tantsutükk . Igavlesin ja vaatasin esimese poolaja ära , läksime koos klassiga vaheajale , kõik arutades , mis laval toimub . Läksime teist poolaega vaatama , ma pole vist elusees niimoodi üritanud mitte magama jääda , see oli lihtsalt kohutavalt igav ja arusaamatu . Aga , u 10 minutit lõppu tegelane sai liivaseks ja märjaks , ning järsku kuulen , keegi karjub : IUUUUUU , muidugi oli see meie kelly .  Ma pidin naeru kätte ära surema , ning enamvähem viimased minutid ma lihtsalt üritasin naeru tagasi hoida . Pärast etendust läksime sööma , me tahtsime hiinakasse minna , aga kuna see oli liiga kaugel siis läksime peetri pizzasse . Pärast seda läksime kaupsi , ostsin endale kaks paari megailusaid musti pükse , ühed olid ülevalt laiad ja alt kitsamad , teised aga sellised kitsad ja khuulid , pildid lisan millagi hiljem . Kell pool viis saime teistega kokku ja läksime uuesti rongi peale , seekord oli rong mega täis , osa inimesi lausa seisid . Rõve oli sõita , vahepeal oli megakülm , siis oli jälle mingi rõve hais . Tallinnas olime 19.40 . Ning nüüdnüüd olen ma kodus ja mõtlen mida homme teha . On kellegil mingeid pakkumisi ?








No comments:

Post a Comment