Thursday, February 10, 2011

maybe , i can' t have it alll ?



 niiiniii - Neljapäev . Hommikul käisin koolis , õnneks oli kõigest kuus tundi , niiiet sai isegi suht normaalsel ajal koju . Pärast seda läksin koju , sõin , ning vaatasin meeleheitel koduperenaisi . Siis lippasin koos Kellyga uisutama . Me jõudsime kella kolme paiku Harjule . Kuna ma ei olnud üle aasta aja uiskude sõitnud , siis paar esimest ringi sõitsin koos abipuuga , edasi juba ise . Isegi päris normaalselt tuli välja , arvestades seda , et ma olen kõige haledam uisutaja maailmas . Lõpuks , kui me võisime ära minna , siis ma panin veel viimasel ringi ilusasti käna , keset uisuringi , (: jeeee . Pärast seda läksin 54 ja sõitsin emme töö juurde . Ning siiin ma nüüd olengi ja ootan oma trennni .


      Mul on megamega masendus , kuna keegikeegi suutis oma selle aasta esimese kolme saada , ning selle veel muusikas  . Ilmselgelt on musas veel kaks tööd , aga noo , need on ka suhtsuht rasked , niiet nüüd läheb põnevaks . Kas Katarina lõpetab see aasta viitega või ei ?





2 comments: