Tuesday, February 15, 2011

sugarsugarsugar










                                                                                                                                                             
Eile oli sõbrapäev , aga mina olin haige :( . Ärkasin kell 11 , olin arvutis . Mul tekkis uuesti uni , läksin magama . Järsku helises mobla . Võtsin vastu , Hanna helistas , ning ütles , et ta on mu ukse taga . Ma olin mega üllatanud , aga ka mega õnnelik , kuna keegi viitsis mega külmal päeval haiget Katarinat vaatama tulla :) . Ta tõi mulle sõbrapäevaks šokolaadi , mis oli ülimhea . Siis me jõime teed , kuna ma pidin oma rõvedat raviteed jooma . Pärast õhtul , aga ma õppisin , kuna ma lootsin , et saan täna kooli minna , aga mu tervis ei olnud veel nii hea , et oleksin saanud . Hommikul ärkasin ülesse , ja kuulsin , et nkn oli kümapüha . Niiet sama tuli välja :)

do it like a dude -





No comments:

Post a Comment