Sunday, February 20, 2011

i find it funny , when people ask : why am i still singel ?









PÜHAPÄEV : hommikul kell kümme oli viimsis trenn , mis oli isegi hea . Trenn lõppes kell 12 , sõitsin bussiga koju , jalutasin läbi kaubamaja , järsku , näen : troll nr 3 . Hakkan megalt jooksma , napilt jõudsin trolli peale , sõitsin linnu teele . Enne koju minekut hüppasin veel rimist läbi , ning nägin seal vastlakukkleid . Ilmselgelt tekkis kohekohe hiigelsuur isu ,  aga lõpuks ma ikkagi ei ostnud . Läksin koju , õppisin , vahepeal läksin igavusest külmkappi vaatama ja mida ma nägin ? Emme oli vahepeal poes käinud ja vastlakukleid ostnud , aaah , ma olin mega sillllas . Õhtul käisin korraks väljas , tulin koju , ning kirjutasin oma mõttetu linnujutu ära , ning nüüd ma jooksen pessssu , niiet tsaupakaa . (:






No comments:

Post a Comment