Sunday, February 13, 2011

Nicki Minaj - Moment 4 Life




      VÕISTLUSED , megamega head võistlused . Kolm esimest kohta  , segas , üksikus ja paaris .

 Ärkasin kell kuus , sõin ning pakkisin asjad . Kodust läksin välja 06.47 , ning peaaegu oleks seitsmesest bussist maha jäänud , aga õnneksõnneks jõudsin . Kell pool kümme olin Tartus . Läksin halli , mängisin sega ära . Pärast sega oli mul megamega halb olla , täiega rõve haiguse tunne . Läksin koos Katiga lõunakasse , ning käis apteegis ja söömas . Ning siis mängisin üksikut , kuni olin finaalis . Finaal oli Salega , ning see oli megamega raske . Mul oli terve mängu kops koos , ning mingit pidi võitsin , ning siis oli paarpaar . Auhinnaks sain paaride eest forza rätikud , ning üksiku eest forza valge pluusi . Pärats võistlust sain aiksiga koju , jeijei . Koju jõudes oli megamega halb olla , kraadisin , ning mul oli 38. 0 palavik .  Ning nüüd ma olengi kodus ja katsun terveks saada . See on mega nõme  , et ma ei saa sõbrapäeval kooli minna . Agaaga , selle eest ei pea ma täna õppima , saan magada , ning lihtsalt lebotada (:

                            I fly with the stars in the skies,
                            I am no longer trying to survive,
                            I believe that life is a prize,
                            But to live doesn't mean you're alive.




  
  

No comments:

Post a Comment