Thursday, February 10, 2011

You make me shine again , baby .



 Pärast seda , kui ma olin eelmise blogi kirjutamise lõpetanud , uudistasin ma emme juures natuke ringi , kuna ma ei olnud seal üle saja aasta käinud . Ma nägin uuendatud kööki , millest ma leidsin hiigelsuure kohvimasina , ning muidugi oli mu esimene mõte KAKAO ! Otsisin puhta tassi , ning sain endale megahea kakao . See oli kuum , magus ,  paksu koorekihiga , mmmmm . Ma pole vist elus niiii head kakaod saanud , ma olin mega in love . Ma lihtsalt ei saa aru  , kuidas üks megamega hea asi saab kõik halva ära viia  ?




                       It's you and I against the world
                       They can't stop us now
                       We've come too far
                       We've worked too hard
                       We're invincible

       lemmmmik praegu , jei .







  

         

No comments:

Post a Comment