Wednesday, February 2, 2011

one of the


     rihanna - braking dishes 

    fuuf  , mis ilm on õues . Mega nõme , igalpool on märg ja sopane ja libe ja rõve . Ma olen vägaväga üllatunud , et ma täna pikali ei käinud  ,sest muidu ma oleksin ilusasti pruun ka olnud . 

        kool -  sain oma geo töö kätte , mis ilutses  B+ (5-) , ma olin megamega sillas , kuna , kui ma töö kätte sain , siis ma pidin ära surema , kuna ma ei osanud mitte midagit . Kirjutasin mingid suvalised vastused , ning õnne läbi sain viie kätte .  Peale seda oli venku , käändetööga .  Ilmselgelt läks metsa .  Ning paar tundi veel ja siis sai kojuuu !    Mul on praegu hull koduarmastus . tahaks dekoreerida ja mööblit ümber paigutada  .   Aga , eks nädalavahetus on unisuste täide viimiseks (:


                                                         

No comments:

Post a Comment