Monday, April 4, 2011

1 . Stop being lazy










      Esmaspäev . Hommikul läksin kooli , nagu tavaliselt . Esimene tund oli inglise keel , algul pidin ma jutustama , jutustasin ära , ning siis sain teada , et meil oli töövihikust teha . Muidugi oli mul tegemata , ning me klassiga hakkasime kontrollima  , kusjuures õpetaja vahepeal ähvardas , et kõigil peab olema tehtud või muidu juhtub ma ei tea mis . Natukene asju jõudsin ära kirjutada , ning siis tuli õpetaja kontrollima . Ma näitasin talle seda lehte , mis mul pooleldi tehtud oli . Ta viskas korra pilgu peale ja jalutas järgmise õpilase juurde , kiites kuidas mul alati asjad tehtud on . Ei , mul üldse ei vedanud .  Igatahes , järgmine oli bioloogia , kus me kelly , miriami ja ingeliisiga plakatit tegime . Siis tuli kehaline , kus me lihtsalt lollitasime . Next oli geograafia , kus me täitsime töövihikut . Järgmine oli matemaatika , kus me võtsime uut teemat ja sellele järgnes eesti keel  . Eesti keelde oli tänaseks vaja raamat läbi lugeda , aga kuna täna ei olnud paaristund , siis õpetaja hakkas virisema ja me lükkasime raamatutöö edasi . Selle asemel tuli meile üllatus tunnikontroll , mida ma ilmselgelt ei osanud . Kaks või kolm kukub . Pärast tundide lõpu läksin koju , ning hakkasin trenni sättima , ning järsku sain ma sõnumi , et mu era lükatakse edasi , ja et ma pean täna lasna tulema . No okei , trenn on siiski trenn .

 Igatahes , praegu on õues 10 kraadi sooja , ning kuna ma lähen klassiga homme botaanika aeda , ning mul õppida ei ole .Niiet ma kavatsen selle ka ära kasutada ja õue lipata , niiet tsaupakaa

No comments:

Post a Comment