Tuesday, April 12, 2011

GO BARCA !













   Hommik , kuulen äratuskella helisemas . Ei viitsi tõusta , tahaks magada .  Ajan ennast vaevaliselt püsi , ning lähen kööki . Võtan kapist kausi , panen hommikuhelbed sisse , ning valan piima peale . Lähen teleka juurde , söön . Viin tühja kausi kööki , ning lähen hambaid pesema . Kui kikud on puhtad , siis lähen otsin kapist riided . Tõmban midagi selga , väike meik peale ja kooli minek . Esimesed kaks tundi olid roosilehe tunnid , kooli kõige hullema õpetaja tunnid . Esimene oli ajalugu , kus ma tõsiselt pingutasi , et mitte magama jääda . Siis tuli inimese õpetus , kus me rääkisime seksuaalsest küpsemisest , 'niii tore' . Siis tuli inka , kus oli töö . Töö läks suht kergesti , ning hinne oli B+ (5-)  , Järgmine oli vene keel , kus üle pikka - pikka aja oli meie õpetaja koolis . Siis olid mingisugused tunnid veel ja lõppkokkuvõttes jõudsin ma kell kolm koju . Õppisin sipa , ning läksin trenni . Nüüd olen kodus tagasi , ning ma põlen , kuna kohe - kohe algab jalka .  Aga , kell ongi juba pool kümme , niiet ma sätin ennast tv kuue ette , pakaa .

Ma ei tea , miks ma nii arvan , aga minu meelest on tüdrukud üle meeter 90 väga - väga koledad , kuna nende keha on niii väljavenitatud .

No comments:

Post a Comment