Thursday, April 21, 2011

O.V.E.R.









      jesssss , lõpuks on neljapäev . See päev mida ma kohutavalt olen oodanud . Lõpuks saab magada , puhata ja lihtsalt seda supper ilma nautida , mis meil praegu koos 12 soojakraadiga on . Oli ka aeg , kuna see nädal oli kohutav , iga päev lihtsalt õpi ja õpi ning ära jummala eest midagi muud tee . Eile õhtu oli veel eriti hull . Mul oli vaja kolm kirjandit kirjutada , nii venes , inkas kui ka eesti keeles . Lisaks sellele oli veel kaks ajaloo tööd õppida , ning minu ajaloo õpetaja on kohutav , ta lihtsalt kirjutab töödesse mingid ajuvabad küsimused , ning otsib igasugust võimalust kuidas sinult punkte maha võtta . Ilmselgelt minu õppimine kestis kella poole kolmeni ja äratus oli täna hommikul kell seitse . Ärkasin vaevu ülesse , ning läksin sööma . Söömise ajal oleks ma peaaegu uuesti magama jäänud , aga õnneks , ajas mind juba rõvedaks muutunud laul ülesse  : Ahahaha , You know what it is , black and yellow ... , panin riidesse ja läksin kooli . Esimene tund oli inglise keel , mis oli mega igav , siis tuli venku , mis oli ka tavaline . Aga peale seda ,pidid kõik klassid kuuendast kuni kaheksandani aulasse tulema . Meil tuli loeng alkoholi kohta , mis oli isegi päris lahe . Mulle vähemalt enam vähem meeldis . Peale seda olid loodus õpetus ja mata , mis olid ka täiesti tavalised . Ning siis oli aeg ajalooks , mu esimene töö mida ma tegin oli väga lihtne . Ma oskasin kõike , ma loodan , et tuleb A . Pärast tundi tegin ma järeltööd Eesti Keskaja kohta , ning esimene reaksioon , kui ma töö kätte sain oli : wtf ? Aga õnneks töö teistkordsel lugemisel ma enamvähem sain aru , vastasin küsimustele enam vähem ära ja tulin koolist tulema . Sõitsin troll nr ühega koju , ning jalutasin koju .  Ning , ma tuletan meelde , et kooli on veel jäänud 6 nädalat ja neist viis on õppenädalad .  Aga ma lippan nüüd trenn , niiet päikest teile . 

No comments:

Post a Comment