Sunday, April 17, 2011

can you take me back ?




    Nagu te teate , olid mul eile võistlused . Ärkasin hommikul ülese ja suhteliselt kohe peale ärkamist sain Helenilt kõne , et ta on haigeks jäänud ning ta ei saa minuga mängida .  Jamasin sipa , ning sain mannuga mängida .   

Kell 12 paiku sain ma Liisi ja Kreetega kokku , ning me läksime koos võistlustele . Esimene mäng oli Laura Liiviga , ning see oli lihtne . Aga  , järgmine oli Kertuga , ning pool osa sellest mängust ma reaalselt ei näinud pall  . Aga ikkagist , nagu arvata , ma omasin . Ning siis pidi tulema finaal tillega .

Täiesti masendav ,  kui mega raske mäng see oli ,  mul oli kops koos peale esimest kümmet punkti .  Aga , aga minu üllatuseks ma võitsin esimese . Teises , jäin ma juba alguses taha , ning sain haledalt kotti . Aga kolmandas juhtus sama asi tillega , niiet ma olin hale lakker .  Auhinnaks sain ma ühe yang yangi seeliku , mis ei ole just see , mida ma lootsin , aga pohhui . Paari , ja sega me ka võitsime , niiet like , like .  

Õhtul oli Reali ja Barca vaheline mäng , mis oli mulle meeldis .  Seis jäi 1 - 1   .  Mäng oli mega põnev , ning kuna need meeskonnad kohtuvad järgmine 16 päeva jooksul veel kolm korda , siiis ma olen mega sillas , ning mul on kodus väike praznik . 

 Hommikul ärkasin kell pool 10 , mis on minu kohta ikka väga - väga vara . Sõin , ning tasakesi sätisin ennast badmintoneurope.tv - le , kust tuli Eesti ja Sotimaa vaheline   mäng (sulgpall)   Eesti tiim jäi , aga 4-1 alla , kuigi nad võitsid esimese segapaari .   Aga õnneks õnneks ,  nad vähemalt võitsid slovakkia ! (:


No comments:

Post a Comment