Sunday, April 10, 2011

Far East Movement - If i was you












Eile olid Tartus võistlused . Hommikul ärkasin kell kuus , sätisin natuke ja sõitsin statoili , kus mina ja teised läksime bussi peale . Sõitsime 2 ja pool tundi ning olime kohal .  Algul oli segapaar , kus me mõlemad mängud kaotasime . Siis tuli üksik , kus mul olid alagrupis Kristin ja Kertu Margus . Esimesena mängisin Kertuga , ning esimeses läks suht hästi , sain 14 punkti . Teises sain 7 .  Siis mängisin Kristiniga , ning mul oleks peaaegu kolm geimi tulnud , teises oli seis 19 : 19 , ning ma lõin järgmised pallid mega sipa auti  , niiiii nõme . Aga edasi tuli paar , mille me katiga kinni panime  . Auhinnaks saime roosad forza pluusid . Ma olin megaõnnelik , kuna ma olen seda pluusi mega kaua tahtnud . Niiiet , enamvähem võib eilset võistlust õnnestunuks lugeda .

 Täna -  Ärkasin kell 10 , sõin ja nüüd kohe hakkan õppima , kuna mul on kell pool kaks trenn ja peale seda ma plaanin välja minna , niiet vaatab , mis saab .

No comments:

Post a Comment