Friday, April 8, 2011

4. Don't stop








   Ajee  , eile olid koolidevahelised . Mega . Hommikul ärkasin ülesse , läksin kooli . Tegelikult ma ei oleks pidanudki kooli minema , aga kuna vene keeles oli sõnade töö ja ma ei viitsiks seda järgi teha , siis ma ikkagist läksin  . Koolis selgus , et vene keele õpetajat on haige . Fail . Olin koolis veel eesti keele ära  ja läksin koju . Tee peal läks mul kõht tühjaks ja ma otsusatsin poest läbi käia . Jõuan rimi juurde  : 5 tuletõrje autot , paar kiirabi ja üks politse auto . Mõtlen , et mis värk on , pommiähvardus ?  Ei , rimi laevalgustus põleb . Tore , läksin koju , sõin oma olematut toitu , pakkisin asjad ja sõitsin trolliga linna . Läksin bussiteminali , ning sõitsin koos megapaljude tutavatega lasna . Kell 1 hakkas võistlus pihta  . Esimesed alagrupi mängud olid lihtsad , ning siis tuli stina ja tille kool . Esimese ringis mängisid tille ja helen , ning helen mega üllatusena napilt kaotas .  Siis läksin ma stinaga , õnneks ma võitsin , ning ka paari panime me heleniga kinni . Järgnesid poolfinaal ja finaal . Tüdrukute hulgas tulime me esimesteks ja kokkuvõtes kolmandaks .

No comments:

Post a Comment