Friday, April 1, 2011

Spring , please make me skinny .







    Reede , juba . See nädal läks kuidagi väga - väga kiiresti . Aga mulle meeldib , sest aina vähemaks ja vähemaks jääb aega suveni . Õnneks lähevad ilmad soojemaks ka , niiet varsti varsti võin  juba pusaga õues käia . Aga täna , läksin teiseks tunniks kooli , ja esimene oli kunst , kus me järjekordselt joonistasime inimesi ja diivaneid . Järgmine oli mata , kus ma terve tunni mõtlesin suvest . Next oli inka , kus toimus mõttetu igavlemine . Siis oli vene keel , kus ma natuke enne tundi sain teada , et meil on sõnade töö . Väga tore . Aga õnneks jalutas natuke enne tunni algust mu eelmine õpetaja Hytti sisse ja ütles , et täna õpetajat ei ole ja andis meie kaks väikest harjutust . Harjutused tegin ära , ning ülejäänud aja kuulasime klassiõdedega musa . Siis tuli geograafia , ja kuna täna on esimene aprill , siis otsustasime , et me peame midagit tegema . Aga kuna , geo õpsile megalt meeldib tahvlile kirjutada , siis me peitsime ta kriidid ära , mida oli megapalju . Lisaks sellele me veel keerasime kella , natuke . Pärast kella keeramist läksin klassist välja , ja poisid jälle mängisid oma mingi isetehtud palliga vms . Igatahes mu klassivend viskas ühele gümnaasiumi õpilasele selle värgiga kaela . Poiss võtis palli ja üritas visata sellega klassivenda , aga ta viskas mööda ja virutas terve prügikasti ribateks . Peale väikest ehmatust läksime geosse , ning mida me näeme . Õpetaja võtis sahtlist kriidi ja hakkas sellega tahvlile kirjutama , väike fail . Passisin tunni ära , ja siis läksin koju . Kodus sõin ja läksin trenni , nüüd olen trennist tagasi ja lähen kohe tuttu , sest mul on jälle kell 9 trenn .  Masendav .


Yeah you got me begging begging baby please don't go
If I wake up tomorrow will you still be here
I don't know
If you feel the way I do
If you leave I'm gonna find you
Baby please don't go
Baby please don't runaway

No comments:

Post a Comment