Thursday, March 31, 2011

SUVE






    Päike , palun ainult paista ja ära lase ennast pilvedel segada . 

  Aga täna , hommikul olin koolis . Koolist sain tulema kella poole nelja paiku , ja praegu ns passin arvutis ja ootan trenni . Tegelikult peaks õppima , aganoo . Ma tõesti ei viitsi ,  tulen õhtul koju ja siis jaman nende koolitükkidega ära . Praegu on nii nõme aeg  , ma olen mega väsinud  , ei viitsi , ei jaksa . Ainus asi , mis positiivne tundub on vaheaeg koos suvega , aga noo , lumi sulab alles mai keskpaigaks ära , kuigi ma iga hommik loodan , et kui ma nüüd aknast välja vaatan , siis on lumi kadunud . Ja ma loodan , et nädala pärast tuleb pluss 10 ära , ja siis läheb aina soojemaks . Ja siis saab juba pusaga õues käija , ja ei pea enam saapaid kandma ,  saab kingadega käia .  On mida oodata .

Muideks , Tallinnas on praegu kuus kraadi , niiet mu kümnest ei olegi asi enam mägede taga .

No comments:

Post a Comment