Saturday, March 19, 2011

every day is worth for living








                      eile õhtul kell 7 jõudsime me mimmuga linna , natuke hiljem liitusid meiega veel kelli ja getu . Algul me sõime bristos , ning hiljem jalutasime linna peal . Kell pool 11 olin kodus , seekord kuidagi megavarajane  . Kodus olin natuke arvutis ja siis läksin tuttu , mega uni oli . Täna hommikul ärkasin kell pool kaheksa , kerin kardinad ülesse ja mida ma näen , õues sajab paksu , valget lund . Kohutav , ma nii mega lootsin , et lumi aina sulab ja sulab ja aprilli keskel oleks ta olnud kadunud . Ilmselgelt nüüd me saame 'seda ilusat lund nautida' kuni juunini . Lume nägemine tegi tuju mega kehvaks , niiet ma läksin magama tagasi , lootes , et kui ma üles ärkan , siis on lumi läinud , aga ofc , et ei olnud  . Seda oli hoopis juurde tulnud .

No comments:

Post a Comment