Monday, March 21, 2011

i feel so stupid















  



    http://pingywebedition.somee.com/

             Eile , olin väljas koos hannaga , megalõbus oli , aga täna . Täna ma pidin ärkama kell 7 . väga tore . Kell kaheksa oli mul silmaarst . Sain prillid , nii tore . Kell pool 11 oli trenn , vahepeal niisama passisin linnas . Pärast trenni vedasin end koju , läksin magama , ärkasin ülesse . Ja läksin uuesti trenni , väga huvitav . Pärast trenni tulin koju , läksin trolli pealt maha ja nägin purjus meest . Mees natuke tuigerdas ja naeris . Järsku ta pööras end ümber , ning ma nägin , et tal on kirves käes . Ta hakkas karjuma . Ma olin mega ehmunud . Ta karjus umber 5 sekundit ja siis ta pööras mulle selja , ja lõi kirve jääse . Tulin väga väga kiire kõnniga ära sealt . Ma olin ikka väga ehmunud .








No comments:

Post a Comment