Tuesday, March 15, 2011

me = trouble








 AAAAh , vaheaeg palun tule kiiremini  "

    Täna , aga koolis . Esimesed olid töpad , ning neis ma lõpetasin oma tikandi . Järgmine oli inka , kus õpetaja kuulutas meie hindeid . Ma sain A  (5) , ning olen ülimega sillas , arvasin , et tuleb 4 , aga ju siis ei tule . Järgmine oli esta . ning muidugi suutsin ma esta kodutöö koju jätta , ning kirjutasin selle tunni aeg uuesti ümber , kuna õps kuulutas , et ta võtab tunni lõpus meie ettepanekud eesti keele hoidmisest ära . Siis tuli bio , ning isegi , ma hakkan selle kohutavalt rõveda õpetajaga ära harjuma . Ta hakkab juba normaalseks muutuma . Next oli ajalugu ning siis mata . Siis tulin koju , ning nüüd mega naudin seda sipa külma , aga mõnusalt päikselist ilma . Kevad paistab nii lähedal olevat , samas on see alles nädalate taga .

   Minu kooli vaheaja plaan :

 1 . Koristada tuba ära , see on alates uuest aastast olnud koristamata .

 2 . Olla võimalikult palju sõpradega väljas olla

3 . Saada kohustuslik kirjandus loetud , siis ei pea kooli aeg sellega jama hakkama .

 4 . Jõuda trenni lisaks selle kõige juures .


Neid asju ei ole just väga palju , aga mul ei ole aimugi kaua mul need aega võtavad . ( Ning muidugi jätan ma mõned asjad mainimata , igaks juhuks , et pärast jama ei oleks (: )

No comments:

Post a Comment