Thursday, March 3, 2011

I love when a stranger comes to talk to you , just because he / she thought that you might be a nice person ,






 
  

   neljapäev . Homme on reeeede , jei ! Ning ülehomme algavad juba meistrikad , jess !

  Aga täna , kõik asjad lähevad kuidagi nii hästi . Hommikul ärkasin kell seitse , kuigi oleks pidanud ärkama pool tundi varem . Sõin , käisin pesus , ning panin hull kiiruga riidesse , ning läksin kooli . Muidugi jäin jälle hiljaks  .  Esimene oli venku , megalebo . Järgmine oli inka , mis oli ka suht pohhui . Siis oli kehka , mõnusmõnus . Pärast seda oli ajalugu , ning mul pole elusees nii igavat ajaloo tundi olnud . Ma megalt pingutasin , et silmi lahti hoida . Pärast 45 minutist piina algas kirjandus , kus täna oli raamatu esitlus ja kas ma teadsin seda ? Ei . Aga õnneks õpetaja ei küsinud mind , niiet saan esmaspäeval vastata . Viimane oli mata , millest ma isegi aru saan  , kuigi mega mindfuck käib seal . Mata läbi , läksin koju . Avastasin , et homme on reede , ning reedel on kõigest neli tundi , üks neist on kunst . Õppisin inka ja mata ära , ning nüüd passin arvutis ja ootan trenni , ise olles megaõnnelik , sest ma nägin eekoolist , et ma sain esta retsensiooni A , (5) , kuigi ma sellest etendusest , mille kohta retsensioon tuli kirjutada , mitte mõhkugi aru ei saanud .

  Kevad  . Päike . Lumi sulab . Rõõm . Õnn .                    megaõnnelik , et talv hakkab läbi saama , lõpuks .

No comments:

Post a Comment