Wednesday, March 9, 2011

vaheaeg , palun õpi jooksma .



   

 

          Kolmapäev . nädala kõige masendavam päev , sest ma olen väsinud , ja reede on veel kaugustes .

 Aga igatahes , täna ärkasin kell 06.50 , sõin , käisin pesus , panin riidesse . Läksin kooli , esimene tund oli lota . Mega ime , et ma ei jäänud hiljaks . Jõudsin täpselt 08.00 , vaatan klassis ringi , terve klass oli järjekordselt gümnasiste täis , kes tegid oma järeltöid . See hakkab juba rutiiniks muutuma . Igatahes meil oli töö , sain töö kätte , ning see tundus suhteliselt lihtne . Tegin töö ära ja tund oligi läbi . Järgmine oli geo ,  selles tunnis ma lihtsalt passisin , vahepeal tegin töövihikut ka . Järgmine oli vene keel , mis oli arvutiklassi tagumises ruumis . Klass oli megakülm , u 15 - 17 kraadi . Ma lihtsalt värisesin ja mõtlesin , kas ma peaks garderoobist mantli tooma või ei , lõpuks ma jõudsin järeldusele , et peaks , aga kuna see hetk oli tunni lõpuni kõigest viis minutit , siis jäi käik ära . Järgmine oli inimese õpetus , kus meie kooli üks hullemeid õps tegi meie väga armsa õpetuse , et isegi siis kui keegi meie perekonnast ära sureb , siiis ei tohi tunnis telefoni kasutada . jeei . Järgmine oli musa , seal oli ka töö , ei tundunud raske , aga ma mega loodan , et ma millegiga mööda ei pannund . Ning viimane oli mata , kus terve tund päike peale paistis , mmm . 

 Pärast kooli läksin koju , sõin jälle .  Nüüd passin arvutis , ning hakkan tasakesi õppima . Mingi hetk hiljem plaanin jooksma minna , ja siiis juuksurisse . Plaanin juuksed natuke tumedamaks värvida ja lühemaks lõigata , aga ma ei tea kui palju . Aga , eks siis õhtul vaatab (:

Dr. Dre - I Need A Doctor (Explicit) ft. Eminem, Skylar Grey

  

No comments:

Post a Comment