Friday, March 18, 2011

the time is now

















         Täna hakkas koolivaheaeg ! LÕPUKS . Täna hommikul läksime kooli kella 09.50 - ks ,  esimene oli mata , kus me tegime viktoriini , mis põhines kängurul .Siis oli inglise keel , kus me mängisime sõnasõda ja viimane oli bioloogia , kus me pidime küsimustele vastama . Vastasin küsimused 15 mintsaga ära , ning andsin oma vihiku klassiõele . Klassiõde jäi , aga õpsile vahele , tubli kelly .  Õpetaja võttis minu vihiku enda kätte , aga ta andis selle kellyle lõpuks ikka tagasi t. Mõttetu ära võtmine , ta oleks selle enda käte võinud jätta , siis ma ei unustaks teda järgmine kord koju . Aga kell pool 1 sain koolimajast tulema , läksin trollile ja sõitsin koju , kodus hakkasin koristama , kell pool neli läksin põlvega arsti juurde ja olen nüüd megaõnnelik , et mu põlv enam ei valuta . Aga kohekohe peaks mimmu minu juurde saabuma , ning siis läheb teekond edasi linna .


No comments:

Post a Comment