Saturday, March 26, 2011

You make me laugh , run and make me give everything that i have . But you still ain't my #1




      Mul on teile väga paljudest asjadest kirjutada  , niiet siit peks tulema üks pikk postitus .

 1 . Mul varastati esmaspäeval mobiil ära ja ma avastasin selle kadumist alles teisipäeva hommikul . Õhtuks olin ma terve oma kodu läbi otsinud ja igaks juhuks üle küsinud ka lasnamäelt , aga mobiil oli jätkuvalt kadunud . Teisipäeva õhtul panin ma mobiili kinni , ning mina ja mu ema tellisime kõnede väljavõtte . Väljavõtte saime kätte kolmapäeva hommikul , ning mu arve oli suurenenud 94 euro võrra ( 1100 kr ) . Nägime väljavõttest , et kõnesi oli tehtud vähe , aga oli tellitud upok sõnumeid . Õnneks oli kõnede numbrid juures , niiet mu ema helistas need kõik läbi ja lõpuks sai teada kelle käes on mu mobiil . See oli ühe 13 aastase Ristiku Põhikoolis õpiva poisi kätes . Ta oli mulle nõus mobiili tagastama ja asja arutama . Kell 16.30 saime me selle poisiga kokku , ning ta hakkas väitma , et ta oli mobla saanud omakorda oma sõbralt , ning , et tema oli tellinud need sõnumid . Mu emme andis igatahes poisile oma kontakti , ja palus emale rääkida . Poisi vanemad , aga ühendust ei võtnud ja emme andis asja politseisse . Ment väidab , et on suur tõonäosus raha tagasi saada , kuid mitte ennem arve maksmist . Nii ,  et nüüd ma olen ametlikult vaene , ja kui mõni teist tahab mulle raha anda , siis ma ma olen mega õnnelik .

2. Täna olid võistlused ! Ma mängisin paari katiga , ning me tulime kolmest paarist kolmandaks , aganoo me vähemalt mängisime normaalselt ja paarid olid tugevad , niiet ma olen enamvähem rahul . Segas võitsime alagruppi ja saime poolikusse , kus me aga kaotasime kolme geimiga .

 3.  Esmaspäeval algab kool . Kohutav ,  kõigepealt me keerame täna õhtu kella , siis saame tunni vähem magada ja hakkame päeval õppima . Homne tundub liiga masendav , niiet ma katsun täna võimalikult kaua üleval olla , et ma peaks pühapäeval hilja ärkama , õpin siis kähku ära ja lähen vara magama . Siis tuleb ära kannatada , need 10 nädalat , mis on tegelikult 9 õppenädalat , viimasel nädalal me ju lihtsalt lebotame . JA SIIS ALGAB SUVI !

4 . Ma peal eilsetele sünnipäevalastele õnne soovima . Liis , Kiti , Dave Bentoni tütar ( käib viimsis trennis ) ja Aigar . Muidugi oli mul eile Aigariga trenn , niiet ma pidin talle ju midagi viia , ning ma otsustasin kommikarbi kasuks . Jõudsin viimsisse kümme minutit enne trenni , garderoobis ma lihtsalt jokutasin , ning soovisin Bentoni tütrele õnne ja megalt sõin ta komme . Muidugi suutin trenni hiljaks jääda . Andsin aikule kiiruga karbi ära , ning läksin trenni , vahepeal ilmus kuskilt ka Kati . Trenn muidugi läks üle ja ma jäin koju hiljaks ...

5 . Eesti ja Uruguay mängule . Tegelikult ma jõudsin koju alles vaheajal , ning nägin kõigest esimese poolaja ründamisi . Aga , kui Eesti lõi esimese vägava  , ma põhimõtteliselt karjusin ja jooksin mööda kodu ringi , teise värava ajal olin ma lihtsalt vait ja üllatunud ja peale seda läks minutite lugemiseks . Lõppskoor jäi samaks , ja vahet ei ole , et see oli sõpruskohtumine . Eesti ikka rokib ! Nüüd ainult tehke Serbiale tuul alla ja ma olen eestlastest jalgpallurite üle mega uhke .






No comments:

Post a Comment