Sunday, March 20, 2011

dance till you're dead




            Eilne oli suppper ,  kui keegi teada tahab , siis ma räägin neile täpsemalt . Aga igatahes , mina ja mu sõbrad saime kokku , meil pidi toimuma aliase õhtu , kuigi lõppkokkuvõttes , me lihtsalt lollitasime ja rääkisime terve õhtu . Lõpuks tegime paar muusikavideot , ning igavusest saime me annuga uued näod . Koju hakkasin liikuma veerand 1 paiku ,  muidugi pidin ma minema terve tee jalgsi  , jeei . Ma libisesin 100 kordi , ja ma pannud kordagi pikali , kuni minu koduni oli jäänud u 100 meetrit . Ma järsku libisesin ja lõin pea vastu maad ära . Pärast lööki hakkas pea nii sumisema , ma arvatavasti istusin kukkumise kohas u 4 minutit . Tõusin püsti , ning nägin juba oma kodu , ning hakkasin kiiremini kõndima , külm oli . Järsku ma jälle libisesin , ning oli uuesti pikali maas . Tõusin püsti ja läksin aeglaselt koju  . Koju jõudsin ma 1 paiku , olin natuke aega arvuti ja läksin kell 2 tuttu .




    

No comments:

Post a Comment