Thursday, March 24, 2011

BETTER OFF ALONE







  Täna oli tartus u - 15 , 13 ja 11 koondiselaager . See tähendab äratust kell veerand kuus , siis unise peaga aigari autosse ronimist ja seal magamist . Trenn algas kell 9 ja lõppes kell pool 12 , ning peale selle lõppu seadsin ma sammud garderoobi ja keda ma seal nägin ?  Kailit , nii mega lahe oli teda näha üle 100 aasta  . Natukese aja pärast läksin ma koos sale , kätlini ja eevaga mäkki . Mäkis tellisin laste eine ja mäkk flurry  , megamõnus oli käia mäkis üle pikka pikka aja , ma viimati käisin seal oktoobris . Pärast mäkki tahtsime me bussiga tagasi halli saada , vaatasime bussi aega : buss pidi tulema 10 mintsa pärast . Mõtlesime , et me ei viitsi kõndida , ning jääme ootama . Muidugi puhus õues megakülm tuul , ning ma oleks peaaegu jääkuubikuna halli tagasi jõudnud . Lisaks sellele jäi buss veel hiljaks ka . Kell 2 hakkas teine trenn , mis kestis kella neljani . Pärast trenn läksin halli , ja ootsain väikeste trenni lõppu , kus juures , ma pean mainima , et u 13 ja u 11 tüdrukud ja poisid mängivad kuidagi väga armsasti .  Kell kuus hakkasime Tallinna sõitma  ,  ning aiks ütleb :  kattur , helista emale , ja ütle , et ta kella 8.10  ülemiste statoili juurde tuleks . Kell 8.20 sõidab aiks ülemiste juurde , ning paneb mu vale bensiini jaama juures maha , tehes ise üllatunud nägu , kus su ema on ?  Ma rahulikult marssisin teise bensuka juurde , ning sõitsin autoga koju .


1 comment: