Thursday, March 10, 2011

i hate mirrors , because always , when i have a look at it , i see a evil bitch .

  



  


     nojah  .  Ainus asi , mis mind praegu elus hoiab on mõte , et homme on reede , ja  nädala aja pärast on vaheaeg . Koolist viskab nii üle , koguaeg töödtööd . Aga täna läksin kooli , järjekordselt ei jäänud hiljaks , isegi jõudsin varem kohale . Esimene oli venku , pärast seda inka . Ning siis oli kehka , jeei . Läksin vahetunnis võimlasse , vaatasin , et poisid mängivad korvi . Natuke aega passin tühja , hakkas igav niiet läksin ka mängima . Megamega mõnus oli , ma võiskasin kaks korda kolmese (Y) , ja ma veel arvasin , et ma ei oska korvpalli . Siis tuli poiste kehka õps , me lõpetasime mängisime , ning ma järsku nägin , et mu pluus on verine . Paanika . Ilmselgelt olin ma mängimise käigus pöidlaküünega midagi teinud , niiet see kohutavalt veritses . Käisin kooli arsti juures ,  ning see teibiti mul üle . Pärast kehkat olid veel ajalugu , esta ja mata , mis veeresid suht igavalt . Pärast kooli tulin koju , õppisin ära , ning nüüd megamõtlen , kas ma peaks trenni minema või ei , kuna mu selg on kohutavalt valus .


  Aga juuksuri käigu kohta - mu juuksed on nüüd tumedamad ,  ning 7 cm lühemad . Ma ise ka veel ei tea , millised nad lahtisena välja näevad , kuna mul on terve aeg megamgea khuul punutis peas olnud , ning ma ei viitsi seda lahti võtta .








No comments:

Post a Comment