Monday, March 14, 2011

high heels and apple bottoms






                       Esmaspäev . Peaks olema masendus , kuna ma olen väsinud , õues ei ole päikest ja reede on alles kaugustes . Aga mul ei ole , kuna koolivaheaeg on 4 päeva kaugusel . Peaks tegema listi asjadest , mida ma vaheajal teha tahan , muidu ma lihtsalt lebotan selle nädala ära , ning pärast koolis kahetsen .

 Aga täna , hommikul äraksin kell 06.50 . Sõin , käisin pesus , ning harutasin endale ööseks tehtud punupatsid ülesse . Siis läksin lokkidega kooli , passisin esimesed kolm tundi ära . Söögikal saime pastat ja kakaod , mmm . MEGAHEA . ja koolitoit veel sakis . Pärast söögikat oli venku , ning siis kaks 'armastatud' maasiku tundi . Õnneks on täna emakeelepäev , ning me esimese tunni tegime viktoriini kolmeste võistkondadega . Panime mimmuga (pinginaaber) juba oma tiimi kokku , kui maasik kuulutas , et me tõmbame loosi . Virve tegi lipikud valmis ja mimmu sai esimesena numbri võtta . See järel pidin võtma mina , aga kuna ma nägin ühte lipikut , mis maha lendas , otsustasin võtta selle , kuulutades teistele irooniaga , et see saab olema saatus . Tegin lipiku lahti , ning ma olin neljandas tiimis . Hakkasin otsima oma võistkonnakaaslaseid , ja kes olid mu tiimis : üks tore klassiõde Carolyn ja Joonas , klassi kõige karvasem , haisvam vunts , jeeei . Saatus missugune . Tegime viktoriini ära , ning läksime vahetundi , teises tunnis pidime olema jälle tiimides , ning arutama eesti keele hoidmise võimalusi , olin tiimis koos mimmu ja marteni . Natukese aja pärast vahetas maasik jälle tiime , et me saaks  teistega arutada oma väljapakutud võimalusi . Järjekordselt olin ma koos Joonasega , niipalju siis saatusest . Pärast tunde läksin ilma lokkiteta koju , õppisin kaks asja ära , mis mul teha jäid , ning nüüd hakkan minema Viimsisse , kus mul on eeeeera . 


No comments:

Post a Comment