Tuesday, March 8, 2011

metsameeeeees !



    no tsautsau . Laupäeval olid meistrikad , mis ei läinud kõigekõige paremini . Aga igatahes ärkasin ma kell pool üheksa , passisin mingi aeg niisama , ja siis läksin halli . Esimene mäng oli Marta Kaardiga , mis läks megalihtsalt , ta sai u 5 punkti . Siis tuli Salega poolfinaal . Ma pole elusees nii närvis olnud , kuna ma eelmine kord ju võitsin , aga meganapilt ja mul on suursuur võimalus finaali saada . Aga noo , mis juhtus , esimene geim oli jummala tasavägine ja hea , kuigi ma napilt kaotasin .  Ja siis teise geimi alguses , mul jooksin mõte ja närv kokku , ning ma jäin u 8 punkti taha , vb isegi rohkem .  Nii oli mu üksiku finaal läinud . Pärast sega oli sega poolik . Esimese me marioga kaotasime 14 , teise geimi alguses läksime 5 - 6 punkti ette , ning siis läks mäng mega tasavägiseks  Aga lõpuks me ikkagist kaotasime :( . Pärast seda oli paari poolik , milles me katiga panime suht paska . Aga õnneks me kolme geimiga võitsime . Venitasin , ning pärast sain koos Kati issi ja emmega koju . Ning edasi läksim ma emme sõbranna sünnipäevale , kus ma pm ainult õgisin . Kell kaksteist jõudsin koju , passisin natuke arvutis ja siis läksin tuttu .
'

Pühapäev . Paari finaal , üksiku kolmanda koha mäng . Mõlemas mängus läksin ma muidugi Kadi-Riini vastu , jessjess . Mõlemad mängud võitsin , olin megaõnnelik . Vaatasin umbes tund aega mänge , ning siis algas autasustamine , autasustasid peakohtunik , ja mingi juhatuse liige , kes ajas megahaiget juttu suust välja , Peaaegu igakord ta lausus : tegid ära , enam paremini ei saagi ,  kõige naljakam oli siis , kui tüüp ütles mulle ja Mariole , et tegite ära , vahet ei ole , et me tulime kolmandaks , ja kolm paari oligi . Pärast autasustamist läksin koju ,  kus oli masendavalt palju õppida , ning mul oli lisaks sellele veel Kersti Kreismanni raamatust 100 lehekülge lugeda .  Aga mingi imepidi jõudsin ma 12. valmis ., '

 Esmaspäev oli täiesti tavaline . Koolis oli järjekordselt mingi suur väsimus ja trennis lihtsalt lebotasin . Pärast trenni pidin ma hakkama tikkima , kuna mul pidi järgmiseks päevaks töö valmis saada , hakkasin kell pool üksteist tikkima , kell 12 ma einam ei viitsinud ja läksin tuttu ,  Täna hommikul aga , lähen kooli , järjekordselt olin ma kell 08:04 sollis ,  ning ma järsku vaatasin , et inku tuleb koos caroliniga mulle vastu , ning nad kuulutasin , et kaks esimest töpat jäävad ära , ma pidin õnnest lakke hüppama . Me inkuga otsustasime tema juurde minna , ning nüüd ma siin olen , vaatan mtv-d ja joon kakaod .

No comments:

Post a Comment