Saturday, March 12, 2011

boy , why don't you take me on the floor ?



jessjess , mulle ka meeldib , et reede õhtul , kella 9 ajal on kristiine juures kõik ühistransport kinni peetud , kuna arvati , et mingis kohvris on pomm .  Tegelikul olid seal lapid . Muidugi tulin ma sellel kella ajal trennist ka . Algul ootasin trolli ligi 20 minutit . Siis tuleb üks buss , lähen selle peale ja saja meetri pärast pidin uuesti maha minema . Hakkasin silla juurde jalutama (kus oli 'pomm') , klapid peas . Jäsku paljud karjuvad : tüdruk oota ,  k : no mis on ? inimesed : seal on pomm , ning mu suu vajus imestusest lahti  ., Igatahes suunati mind ümber ja lõpuks jalutasin ma mööda nõmme teed koju . Kodus olin kella 10 - ks . Ning täna hommikul oli mul trenn kell 9 lasnas , mm . Nii tore . Magasin trenni maha , tulin koju , ning vaatasin laskesuusatamist , ning tikisin . Mul on veel 4 rida teha , vähemalt on kaks kõige pikemat tehtud .


Dance the night away
Live your life and stay out on the floor
Dance the night away
Grab somebody drink a little more

No comments:

Post a Comment